* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

Swap Service

Hulp nodig met een Toshiba-product dat
u niet kunt missen?
Wij sturen u direct een vervangend exemplaar.

Als u dagelijks vertrouwt op uw Toshiba-systeem, kan een storing grote gevolgen hebben voor uw bedrijf. Met de Swap Next Business Day Service van Toshiba krijgt u na het melden van een defect meteen een vervangend apparaat, zodat u snel weer aan de slag kunt. Hardware en logistiek zijn inbegrepen, zodat
de service zowel snel als kostenefficiënt is. Zo kunt u zich aan uw
planning houden en bespaart u kostbare tijd en geld.

Waarom zou u een Swap Service van Toshiba aanschaffen?

  • U kunt zich concentreren op uw werk, want wij sturen u een vervangend product (dat gewoonlijk wordt geleverd op de volgende werkdag* als het geval vóór 15 uur is aangemeld).
  • Hardware van Toshiba en logistiek zijn inbegrepen, zodat u bent gevrijwaard van extra kosten.
  • Na ontvangst van het vervangende apparaat kunt u het defecte apparaat eenvoudig terugsturen.

*Next Business Day-levering is alleen beschikbaar in Europese landen, afhankelijk van de beschikbaarheid van het product, logistiek en douane.

Swap Service

Duur: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Onze Swap Next Business Day-service zorgt ervoor dat uw Toshiba dynaEdge Mobile Mini PC versneld wordt vervangen als deze kapot is. Bij een schademelding vóór 15:00 uur wordt de volgende werkdag een nieuw of gereviseerd apparaat geleverd. Bovendien verlengt deze service uw standaardgarantie.

Kenmerken:

  • •  Versnelde vervanging van uw product als het kapot is
  • •  Next Business Day-levering alleen in EU-landen
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor origineel vervangend apparaat van Toshiba en logistiek

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Duur: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Onze Swap Next Business Day-service zorgt ervoor dat uw Toshiba dynaEdge Viewer versneld wordt vervangen als deze kapot is. Bij een schademelding vóór 15:00 uur wordt de volgende werkdag een nieuw of gereviseerd apparaat geleverd. Bovendien verlengt deze service uw standaardgarantie.

Kenmerken:

  • •  Versnelde vervanging van uw product als het kapot is
  • •  Next Business Day-levering alleen in EU-landen
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor origineel vervangend apparaat van Toshiba en logistiek

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Nu registreren
Als u uw product of service registreert, kan
Toshiba u sneller van dienst zijn.
Nu registreren
Serviceprovider zoeken
Om gebruik te maken van de service kunt u contact
opnemen met een geautoriseerde serviceprovider bij u
in de buur.
Serviceprovider zoeken