* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On-site Repair

Professionele ondersteuning nodig, waar u zich ook bevindt? Wij zijn altijd in de buurt.

Hebt u over een paar dagen een belangrijke bespreking, maar is er iets fout gegaan met uw Toshiba-product? Met de on-site reparatieservice van Toshiba hoeft u zich geen zorgen te maken. Afhankelijk van het door u gekozen on-site-aanbod en de ernst van het probleem, stuurt de klantenservice van Toshiba een origineel serviceonderdeel op zodat u het zelf kunt vervangen, of komt er een door Toshiba gecertificeerde technicus bij u langs in de loop van de volgende werkdag, zodat u snel weer aan de slag kunt.

Waarom zou u een Toshiba on-site reparatieservice aanschaffen?

  • Bespaar uw bedrijf kostbare tijd en moeite, terwijl door Toshiba gecertificeerde technici u persoonlijk bijstaan met hardwareondersteuning op uw locatie.
  • Alle originele Toshiba-serviceonderdelen en on-site reparatie zijn volledig gedekt, waardoor er voor u geen onverwachte reparatiekosten zijn.
  • De door Toshiba gecertificeerde technicus komt in de loop van de volgende werkdag bij u langs om het probleem op te lossen, zodat u elke onderbreking van uw bedrijfsactiviteiten kunt voorkomen.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Compatibiliteit: Compatibel met Toshiba Satellite Pro, Tecra en Portégé laptops

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Landendekking: Beschikbaar in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Beperkingen: Service zal worden verleend binnen een straal van 100 km van een grote stad. Wanneer het product zich buiten de straal van 100 km bevindt, zal de service op de best mogelijke manier worden verleend

Activering: De service moet worden geactiveerd binnen 30 dagen na aanschaf. Voor het activeren van uw service, klik hier, om online te registreren.

Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen

Verkrijgen van service: Klik hier om uw land te selecteren, en bel uw lokale Toshiba Support Centre, om uw service te verkrijgen

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie wordt het desbetreffende serviceonderdeel naar de klant verzonden om de reparatie zelf uit te voeren.

Periode: 4 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Compatibiliteit: Compatibel met Toshiba Satellite Pro, Tecra en Portégé laptops

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Landelijke Dekking: Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk

Landendekking: Beschikbaar in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Beperkingen: Service zal worden verleend binnen een straal van 100 km van een grote stad. Wanneer het product zich buiten de straal van 100 km bevindt, zal de service op de best mogelijke manier worden verleend

Activering: De service moet worden geactiveerd binnen 30 dagen na aanschaf. Voor het activeren van uw service, klik hier, om online te registreren.

Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen

Verkrijgen van service: Klik hier om uw land te selecteren, en bel uw lokale Toshiba Support Centre, om uw service te verkrijgen

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie wordt het desbetreffende serviceonderdeel naar de klant verzonden om de reparatie zelf uit te voeren.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Compatibiliteit: Compatibel met Toshiba Laptops (behalve Satellite U920t) All-in-One PC's, netbooks & WT310 Tablets Compatibel met Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portege, KIRA en WT310 Tablets

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Landendekking: Beschikbaar in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Beperkingen: Service zal worden verleend binnen een straal van 100 km van een grote stad. Wanneer het product zich buiten de straal van 100 km bevindt, zal de service op de best mogelijke manier worden verleend

Activering: De service moet worden geactiveerd binnen 30 dagen na aanschaf. Voor het activeren van uw service, klik hier, om online te registreren.

Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen

Verkrijgen van service: Klik hier om uw land te selecteren, en bel uw lokale Toshiba Support Centre, om uw service te verkrijgen

Kenmerken: Inclusief hardware ondersteuning meestal op de volgende werkdag On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Periode: 4 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Compatibiliteit: Compatibel met Toshiba Satellite Pro, Tecra, Portege, KIRA en WT310 Tablets

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Landelijke Dekking: Oostenrijk, België, Tsjechië, Denemarken, Finland, Frankrijk, Duitsland, Griekenland, Ierland, Italië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Polen, Portugal, Zuid-Afrika, Spanje, Zweden, Zwitserland en het Verenigd Koninkrijk

Landendekking: Beschikbaar in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Beperkingen: Service zal worden verleend binnen een straal van 100 km van een grote stad. Wanneer het product zich buiten de straal van 100 km bevindt, zal de service op de best mogelijke manier worden verleend

Activering: De service moet worden geactiveerd binnen 30 dagen na aanschaf. Voor het activeren van uw service, klik hier, om online te registreren.

Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen

Verkrijgen van service: Klik hier om uw land te selecteren, en bel uw lokale Toshiba Support Centre, om uw service te verkrijgen

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Compatibiliteit: Compatibel met Toshiba Satellite Pro, Tecra en Portégé laptops

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Landendekking: Beschikbaar in België, Bulgarije, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Ierland, Israël, Italië, Kroatië, Letland, Litouwen, Luxemburg, Malta, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Roemenië, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Turkije, het Verenigd Koninkrijk, Zuid-Afrika, Zweden en Zwitserland.

Beperkingen: Service zal worden verleend binnen een straal van 100 km van een grote stad. Wanneer het product zich buiten de straal van 100 km bevindt, zal de service op de best mogelijke manier worden verleend

Activering: De service moet worden geactiveerd binnen 30 dagen na aanschaf. Voor het activeren van uw service, klik hier, om online te registreren.

Beschikbaarheid: Maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur, behalve op feestdagen

Verkrijgen van service: Klik hier om uw land te selecteren, en bel uw lokale Toshiba Support Centre, om uw service te verkrijgen

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen) inclusief Behoud van harde schijf en toegang tot de Toshiba Business Support Portal. Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Nu registreren Nu registreren
Serviceprovider zoeken Serviceprovider zoeken
Herstelmedia bestellen Herstelmedia bestellen