* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On-site Repair

Professionele ondersteuning nodig, waar u zich ook bevindt? Wij zijn altijd in de buurt.

Hebt u over een paar dagen een belangrijke bespreking, maar is er iets fout gegaan met uw Toshiba-product? Met de on-site reparatieservice van Toshiba hoeft u zich geen zorgen te maken. Kies voor een serviceduur tot 4 jaar en maak een keuze uit de verschillende niveaus van On-site support. Verder kunt u eenvoudig een Accu- of Dockingvervangingsservice en een Behoud van harde schijf-service toevoegen aan uw On-site service. Afhankelijk van het door u gekozen On-site-aanbod en de ernst van het probleem, stuurt de klantenservice van Toshiba een origineel serviceonderdeel op zodat u het zelf kunt vervangen, of komt er een door Toshiba gecertificeerde technicus bij u langs in de loop van de volgende werkdag*, zodat u snel weer aan de slag kunt.

Waarom zou u een Toshiba on-site reparatieservice aanschaffen?

  • Bespaar uw bedrijf kostbare tijd en moeite, terwijl door Toshiba gecertificeerde technici u persoonlijk bijstaan met hardwareondersteuning op uw locatie.
  • Alle originele Toshiba-serviceonderdelen en on-site reparatie zijn volledig gedekt, waardoor er voor u geen onverwachte reparatiekosten zijn.
  • De door Toshiba gecertificeerde technicus komt in de loop van de volgende werkdag* bij u langs om het probleem op te lossen, zodat u elke onderbreking van uw bedrijfsactiviteiten kunt voorkomen.

*Respons op de volgende werkdag is afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen en de Serviceniveau-overeenkomst van het betreffende land (zie Algemene voorwaarden, Landelijke Dekking).

On-site Repair

Duur: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Met de Silver on-site reparatieservice met respons op de volgende werkdag ontvangt u een serviceonderdeel om de reparatie zelf uit te voeren in de loop van de volgende werkdag (uiterste registratietijd van het servicegeval: 15:00) bij een eenvoudige reparatie. Als zelf vervangen niet mogelijk is, wordt een door Toshiba gecertificeerde technicus naar uw locatie gestuurd, in veel landen in de loop van de volgende werkdag.

Kenmerken:

  • •  On-site reparatie
  • •  Respons op de volgende werkdag (afhankelijk van het land)
  • •  Door de klant vervangbare onderdelen om reparaties zelf uit te voeren
  • •  Door Toshiba gecertificeerde technicus (als zelf repareren niet mogelijk is)
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Duur: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: Met de Gold on-site reparatieservice met respons op de volgende werkdag wordt een door Toshiba gecertificeerde technicus naar uw locatie gestuurd, in veel landen in de loop van de volgende werkdag (uiterste registratietijd van het servicegeval: 15:00). Als het serviceonderdeel eenvoudig door u kan worden vervangen, kunt u er ook voor kiezen het onderdeel te laten opsturen om de reparatie zelf uit te voeren.

Kenmerken:

  • •  On-site reparatie
  • •  Respons op de volgende werkdag (afhankelijk van het land)
  • •  Door Toshiba gecertificeerde technicus
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Duur: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Omschrijving van de service: De Platinum ondersteuningsdienst van Toshiba omvat een exclusieve combinatie van services die erop gericht is om onderbrekingen zo snel en efficiënt mogelijk te verhelpen. Als reparatie van een apparaat nodig is, wordt er direct gereageerd om het probleem op te lossen en indien nodig komt er een door Toshiba gecertificeerde professional naar uw locatie, in veel landen in de loop van de volgende werkdag. De service omvat verder de Behoud van harde schijf-service, uw eigen accountmanager en een persoonlijke ondersteuningsportal waar u al uw mobiele activa kunt volgen.

Kenmerken:

  • •  On-site reparatie
  • •  Respons op de volgende werkdag (afhankelijk van het land)
  • •  Door Toshiba gecertificeerde technicus
  • •  Behoud van harde schijf-service
  • •  Licentie voor de Business Support Portal
  • •  VIP Support Centre
  • •  Service Account Manager
  • •  Maandelijkse prestatierapporten
  • •  Garantieverlenging
  • •  Dekking voor originele Toshiba-serviceonderdelen en arbeidsloon

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Nu registreren
Als u uw product of service registreert, kan
Toshiba u sneller van dienst zijn.
Nu registreren
Serviceprovider zoeken
Om gebruik te maken van de service kunt u contact
opnemen met een geautoriseerde serviceprovider bij u
in de buur.
Serviceprovider zoeken