* HIDDEN_ACCESSIBILITY_TITLE *

On-site Repair

Professionele ondersteuning nodig, waar u zich ook bevindt? Wij zijn altijd in de buurt.

Hebt u over een paar dagen een belangrijke bespreking, maar is er iets fout gegaan met uw Toshiba-product? Met de on-site reparatieservice van Toshiba hoeft u zich geen zorgen te maken. Afhankelijk van het door u gekozen on-site-aanbod en de ernst van het probleem, stuurt de klantenservice van Toshiba een origineel serviceonderdeel op zodat u het zelf kunt vervangen, of komt er een door Toshiba gecertificeerde technicus bij u langs in de loop van de volgende werkdag, zodat u snel weer aan de slag kunt.

Waarom zou u een Toshiba on-site reparatieservice aanschaffen?

  • Bespaar uw bedrijf kostbare tijd en moeite, terwijl door Toshiba gecertificeerde technici u persoonlijk bijstaan met hardwareondersteuning op uw locatie.
  • Alle originele Toshiba-serviceonderdelen en on-site reparatie zijn volledig gedekt, waardoor er voor u geen onverwachte reparatiekosten zijn.
  • De door Toshiba gecertificeerde technicus komt in de loop van de volgende werkdag bij u langs om het probleem op te lossen, zodat u elke onderbreking van uw bedrijfsactiviteiten kunt voorkomen.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie wordt het desbetreffende serviceonderdeel naar de klant verzonden om de reparatie zelf uit te voeren.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 4 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie wordt het desbetreffende serviceonderdeel naar de klant verzonden om de reparatie zelf uit te voeren.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: Inclusief hardware ondersteuning meestal op de volgende werkdag On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 4 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen). Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Periode: 3 jaar geldig vanaf de aankoopdatum van uw Toshiba product

Aanschafperiode: Service kan worden aangeschaft binnen 90 dagen na de aankoop van uw Toshiba product

Kenmerken: On-site reparatie met respons op de volgende werkdag (mits tijdig aangemeld en afhankelijk van de beschikbaarheid van onderdelen) inclusief Behoud van harde schijf en toegang tot de Toshiba Business Support Portal. Bij een eenvoudige reparatie bepaalt de klant of Toshiba een serviceonderdeel moet opsturen om de reparatie zelf uit te voeren, of een door Toshiba gecertificeerde technicus naar de locatie van de klant moet sturen.

Meer informatie: Zie de voorwaarden voor meer informatie over de landendekking of het aanvragen van deze service.

Nu registreren
Als u uw product of service registreert, kan
Toshiba u sneller van dienst zijn.
Nu registreren
Serviceprovider zoeken
Om gebruik te maken van de service kunt u contact
opnemen met een geautoriseerde serviceprovider bij u
in de buur.
Serviceprovider zoeken