Toshiba ISB investeert in toekomst: Jan Decaestecker nieuwe Key Accountmanager Benelux bij Toshiba ISB

Breda, 15 mei 2017 - Toshiba Information Systems Benelux heeft Jan Decaestecker (1976) benoemd tot Key Account Manager Benelux Corporate Business.

In deze functie is Decaestecker verantwoordelijk voor grote corporate klanten in de financiële en farmaceutische sector en binnen de lokale en centrale overheid en in de zorgsector. Hij zal zich richten op new business en het uitbouwen van Toshiba’s marktaandeel als B2B-leverancier in België en Luxemburg. Decaestecker was hiervoor werkzaam bij Bpack, onderdeel van Bpost, de Belgische postbezorgdienst.

Jan heeft veel ervaring met business development en het bouwen en onderhouden van langetermijnrelaties met corporate klanten. Daarnaast brengt hij een schat aan markt- en productkennis mee over de dynamiek in de IT-salesomgeving en de snelle toename van mobiliteit van de werkplek.

Ronald Ravel, country manager van Toshiba Information Systems Benelux: “Met Jan hebben we een senior professional met veel ervaring op het gebied van IT in huis gehaald en zien zijn aanstelling als een investering in de toekomst. Wij hebben er alle vertrouwen in dat met zijn komst onze ambities voor de Belgische/Benelux markt verder verwezenlijkt kunnen worden, waarbij klanten een vertrouwd aanspreekpunt krijgen alsmede een geïntegreerde aanpak van oplossingen op het gebied van mobiliteit en IT.”

Yvette Cramer
yvette@communicationforce.com