Toshiba presenteert nieuwe E-Generation laptops met maximale prestaties en verwerkingskracht

Breda, 31 januari 2018 – Toshiba Europe GmbH lanceert zeven nieuwe professionele en duurzame laptops ter ondersteuning van de mobiele zakelijke gebruiker. Een aantal modellen uit de nieuwe E-Generation reeks is uitgerust met een Intel® Core™-processor van de achtste generatie. Vandaag presenteert Toshiba de volgende modellen: de Portégé X20W-E en X30-E, de Tecra X40-E, A50-E en Z50-E en de Satellite Pro A50-E en R50-E.

De E-Generation-laptops zijn elegant vormgegeven en voorzien van functies voor betere beveiliging, naadloze connectiviteit en betrouwbaarheid. Deze nieuwe modellen bevestigen de focus van Toshiba’s expertise in de zakelijke omgeving. Alle apparaten zijn super handzaam, ultradun en vederlicht zonder concessies te doen aan vermogen en prestaties.

Professionele kracht

Het elegant vormgegeven E-Generation-gamma richt zich op veelzijdigheid, duurzaamheid en innerlijke kracht. Zo is de Portégé X30-E verkrijgbaar met een niet-weerspiegelend aanraakscherm en gloednieuwe In-Cell Touch-technologie. Daarmee kunnen professionals eenvoudig en probleemloos navigeren en makkelijk interacteren met collega’s en bedrijfsinformatie. De modellen binnen het nieuwe assortiment zijn uitgerust met Intel® Core™-processors die oplopen tot en met de uiterst snelle en krachtige achtste generatie. Ze hebben zeer snelle DDR4 (2400 Mhz) RAM aan boord en worden geleverd met een nieuwe SSD van 1 TB.

"De lancering van de nieuwe E-Generation-apparaten onderstreept onze ambitie om de snelste en krachtigste laptops te leveren voor mobiele professionals", zegt Maki Yamashita, Senior Vice President, PC & Solutions EMEA, Toshiba Europe GmbH. "Onze zakelijke gebruikers stellen steeds hogere eisen op het vlak van prestaties, beveiliging, mobiliteit en connectiviteit. Wij maken dat waar.”

Veilig en verbonden

Om bedrijfsgegevens optimaal te beschermen, is de E-Generation-serie voorzien van geavanceerde ingebouwde beveiligingsfuncties. Een touchpad met ingebouwde vingerafdruklezer, de SecurePad™, zit standaard op alle nieuwe Portégé- en Tecra-modellen en de Satellite Pro A50-E. De Portégé X20W-E en X30-E en de Tecra X40-E beschikken bovendien over een IR-camera voor gezichtsherkenning via Windows Hello of Intel® Authenticate. Dankzij Toshiba’s eigen ingebouwde BIOS- en TPM 2.0 codering zijn gebruikers aanzienlijk minder kwetsbaar voor cyberaanvallen.

Ingebouwde LTE-ondersteuning biedt optimale connectiviteit voor de Portégé X20W-E en X30-E en de Tecra X-40-E.

Premium-draagbaarheid en -betrouwbaarheid

Het slanke design van het nieuwe assortiment huisvest een accu met een indrukwekkende levensduur. Daarmee krijgen professionals een krachtige en robuuste machine in handen waarmee ze zonder stekker moeiteloos een hele dag kunnen werken.

De modellen uit de X-serie zijn ultralicht: de Portégé X20W-E is 15,4 mm dik en weegt slechts 1,1 kg, terwijl de 15,9 mm metende Portégé X30-E niet meer dan 1,05 kg weegt en de 16,9 mm dunne Tecra X40-E 1,25 kg.

Deze modellen zijn uitgevoerd met een slank magnesium chassis en een stevig en veilig honingraatontwerp. Alle Toshiba-apparaten hebben de strenge en onafhankelijke HALT-test (Highly Accelerated Life Test) doorstaan, die drie jaar gebruik simuleert. Betrouwbaarheid en duurzaamheid zijn derhalve gegarandeerd.

De technische specificaties van de Toshiba E-Generation laptops zijn beschikbaar op - http://www.toshiba.eu/generic/business-homepage/

• De Portégé X20W-E zonder LTE is vanaf maart 2018 verkrijgbaar
  • De Portégé X30-E en Tecra X40-E zonder LTE zijn vanaf februari 2018 verkrijgbaar
  • De Portégé X20W-E, X30-E en Tecra X40-E met LTE zijn vanaf april 2018 verkrijgbaar
  • Overige modellen zijn beschikbaar vanaf februari 2018
  • Informatie online

Ga naar http://www.toshiba.nl voor de nieuwste productdetails en -specificaties en bezoek onze blog, Toshibytes, voor meer informatie.

Toshiba Corporation draagt al meer dan 140 jaar bij aan onze duurzame toekomst dankzij de ontwikkeling en inzet van innovatieve technologie. Onze zakelijke activiteiten zijn gericht op de vitale infrastructuur van onze moderne samenleving. Gebaseerd op de normen en waarden van de Toshiba Group; ‘Committed to People, Committed to the Future’. Toshiba zet zich wereldwijd in voor een beter leven voor nieuwe generaties. Meer informatie over Toshiba is beschikbaar op http://www.toshiba.nl.

Het laatste nieuws, persberichten, beeldmateriaal en mediacontacten is beschikbaar op www.toshiba.nl/press/

The Communication Force Jolanda Peek
    jolanda@communicationforce.com

Indien u niet langer persberichten wenst te ontvangen, stuur dan een e-mail aan info@communicationforce.com