Sigrid Bos nieuwe Accountmanager bij Toshiba ISB

Breda, 28 juni 2017 - Toshiba Information Systems Benelux heeft Sigrid Bos (1988) benoemd tot Account Manager. In deze functie krijgt zij de verantwoordelijkheid voor new business in de segmenten zorg, gemeentes, provincies en veiligheidsregio’s binnen Nederland.

Sigrid Bos werkte voorheen onder meer bij Unit 4, waar zij als schakel tussen marketing en sales veel nieuwe projecten binnenhaalde. “Bij Toshiba ga ik mij met een frisse blik en veel enthousiasme richten op het binnenhalen van new business. Naast het opbouwen van goede klantrelaties wil ik mij inzetten voor een goede relatie met de resellers“, vertelt ze.

Ronald Ravel, country manager van Toshiba Information Systems Benelux: “Sigrid is een bevlogen medewerker met veel ervaring op het gebied van relatiemanagement. Dankzij haar komst kunnen we onze ambities waarmaken in de groeisectoren zorg, gemeentes, provincies en veiligheidsregio’s. Zij is een klantgerichte accountmanager die kan adviseren over een geïntegreerde aanpak bij de levering van oplossingen voor mobiel werken.”

Yvette Cramer
yvette@communicationforce.com

Indien u niet langer persberichten wenst te ontvangen, stuur dan een e-mail aan: info@communicationforce.com

Gepubliceerd: 28 jun 2017